Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

metalci kızlardan çıkardığım belirleyici özellikler?

  • sauron • 21 Aralık 2005 11:44 • #490584
    bu nedir ya hangi mal sölemiş bunu??????????
  • ibanetze • 21 Aralık 2005 12:55 • #490599
    metalci kız olmak,çok iyi bir şeydir :)
  • Infusion • 21 Aralık 2005 14:28 • #490603
    ..kısacası çoğu metalci kızı kullanıp atcan o kadar


    Sözünü ettiğin şey bir mal değil farkına var.. Bir insandan bahsediyorsun. Seviyeli ol biraz.
  • -Hatebreeder- • 21 Aralık 2005 18:12 • #490622
    kullan at diye bir şey yoktur.
    sen bir hatunla seviştiğin zaman ikiniz de zevk alırsınız. kimse kimseyi kullanmış olmaz
    ama toplumlarda (dünyadaki tüm toplumlarda var bu sadece türkiye değil) bi gecelik ilişkilerde erkek kadını kullanmış oluyo nedense.
    sex konusunda kullanmak olmaz bu bi eğlence sadece namus bekçiliği yapmaya gerek yok

    ha karısını dövüp sora yemek yaptırıp sora zorla s.ken hayvanlar kullanıyor orası ayrı. ama allaşkına şu namus bekçiliği olayından vazgeçin ya isteyen istediğiyle istediği kadar sevişsin.
  • Jack Butler • 22 Aralık 2005 12:01 • #490647
    metalci olmak iyidir metalci arkadaslarının olması iyidir metalci bir kız arkadasının olması daha da iyidir:D
  • rocker_ben • 22 Aralık 2005 14:47 • #490658
    metalci kızlardan çıkardığım belirleyici özellikler? (18 +)

    sana birkaç şey söyleyeceğim
    1-terbiyeni takın
    2-metalci kızlarla '...'ları karıştırma
    3-böyle bir başlık altına bunları yazdığın için kendinden utan
  • ibanetze • 22 Aralık 2005 15:52 • #490660
    güzel saydırmış ama...
  • killing us • 22 Aralık 2005 17:03 • #490662
    yaa niye türk erkeği diosun kine...türk olan bi erkek demek nihayetinde.bence hayvanlaşmış türk erkeği demek daa dooru.
  • killing us • 22 Aralık 2005 17:06 • #490663
    metalci kızlardan çıkardığım belirleyici özellikler? (18 +)

    peki sana bi soru..insan sevmeden de dediiin gibi sevişip zevk alabilir mi?bence önemli nokta, insanın sevdii insanla böyle şeyler yaşarken onu kullanmış sayılmaması.sevmediği bi insanla yaşıyosa kullanmış denir bence
  • killing us • 22 Aralık 2005 17:11 • #490665
    konuyu dağıtmayalım

    yaaa şimdi iirenç bi espri olcak ama sen şimdi metal müzik çalan diyerek bize hırsız demek istiosun:Pöhöyyyy....bi de bişe sorcam.kız arkadaşın hava kararmadan evde olmaya çalışırken sen evde pilav mı yapıyosun:)merak ettim.ciddiye alma..