metalci olmak iyidir metalci arkadaslarının olması iyidir metalci bir kız arkadasının olması daha da iyidir:D
[17 kez okundu]localistik
24 Aralık 2005 Cumartesi / 11:56
sen şimdi metalci kızlardan çıkardıgın özellikleri bırak da ben senden ne çıkardım biliyor musun?senin 150 gr lık beynin oldugunu.hey garaj yönetimi!şu beyinsizin üyeliğini iptal edin bir zahmet
TormentoR-
24 Aralık 2005 Cumartesi / 09:54
lan sen kimsin :D mesaj da atmışsın tanıosn beni he.. neyse sağol yerime **t ettiğin için :