Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

metalci kızlardan çıkardığım belirleyici özellikler?

  • -TormentoR- • 24 Aralık 2005 09:54 • #490764
    lan sen kimsin :D mesaj da atmışsın tanıosn beni he.. neyse sağol yerime **t ettiğin için :D
  • localistik • 24 Aralık 2005 11:56 • #490765
    sen şimdi metalci kızlardan çıkardıgın özellikleri bırak da ben senden ne çıkardım biliyor musun?senin 150 gr lık beynin oldugunu.hey garaj yönetimi!şu beyinsizin üyeliğini iptal edin bir zahmet
  • garajcıl • 24 Aralık 2005 12:03 • #490767
    valla edemez üyeliğimi iptal çünkü adam biliyo benim bu 50. üyeliğim ehuehee bıkmıştır o neyse bu üyelik galiba baki olcak bayadır iyi gidiyor neyse ben eskisi gibi topic açmaya devam ediyim eski popülerliğimi yitirmemişim eheuehe
  • rocker_ben • 24 Aralık 2005 12:18 • #490773
    metalci kızlardan çıkardığım belirleyici özellikler? (18 +)

    bence bu başlık önemli çünkü bende metal dinliyorum ayrıca hiç belli olmuyo terbiyeli olduğun bişey daha o sevdiğin metalci arkadaşlarına acıdım doğrusu
  • Holy_Bastard • 24 Aralık 2005 12:44 • #490777
    metalci olmak iyidir metalci arkadaslarının olması iyidir metalci bir kız arkadasının olması daha da iyidir:D


    +10000 :))))


    Hakiki Tosun Paşa benim...:)))
  • Ayrton Senna • 24 Aralık 2005 13:11 • #490779
    metalci kızlardan çıkardığım belirleyici özellikler? (18 +)

    arkadaşım anlamakta niye seçici davranıyorsun...
    O yazıya dikkat ettiysen ben metalci kızlar böyledir metalci kızlar şöyledir demedim... dedim ki kızlar sex ten daha fazla zevk alır.. bu yüzden kullanıp atmak terimini onların kullanması lazım... doğada bütün kanunlar böyle işliyor... bi kaç ışık yandıysa sevinirim...
  • garajcıl • 24 Aralık 2005 13:26 • #490781
    lan holy olum çokmu istiiyon lan metalci arkadaş seni biraz aç gördüm eheuhee
  • smellslikekurt • 24 Aralık 2005 14:13 • #490786
    [17 kez okundu]localistik
    24 Aralık 2005 Cumartesi / 11:56
    sen şimdi metalci kızlardan çıkardıgın özellikleri bırak da ben senden ne çıkardım biliyor musun?senin 150 gr lık beynin oldugunu.hey garaj yönetimi!şu beyinsizin üyeliğini iptal edin bir zahmet


    aynen yaaa ayne adam saçma bu topic diye mesaj yazıyo yaa...
    abaza oldu bunlar
  • smellslikekurt • 24 Aralık 2005 14:14 • #490787
    ayyyy espiri mi yaptın ezik beyin?? zuhahahahahahah
  • smellslikekurt • 24 Aralık 2005 14:17 • #490788
    TormentoR-
    24 Aralık 2005 Cumartesi / 09:54
    lan sen kimsin :D mesaj da atmışsın tanıosn beni he.. neyse sağol yerime **t ettiğin için :

    D
    termometre misin nesin gel yiyosa sen s**r et bakim nasıl oluyomuş bi görim..
    istiyosan ben seni bi ters çevirim aklın kalmasın, biyerlerin şişmesin...
    muhahahahhahahahahahhahahahahah