TormentoR-
24 Aralık 2005 Cumartesi / 09:54
lan sen kimsin :D mesaj da atmışsın tanıosn beni he.. neyse sağol yerime **t ettiğin için :
D
termometre misin nesin gel yiyosa sen s**r et bakim nasıl oluyomuş bi görim..
istiyosan ben seni bi ters çevirim aklın kalmasın, biyerlerin şişmesin...
muhahahahhahahahahahhahahahahah