-
tak kullan gibi olmuş ya ne lan bu flash memory bellek gibi.arkadaşa kimse saygının ne olduğunu öğretmemiş sanırım ıyh kendimi ilk okul öğretmeni gibi hissettim.
-
asıl konuya gelmek gerekirse(bahsettiğiin şu metalci(kız olsun erkek olsun)tiplere)
o tarz insanlar bir şekilde toplum tarafından eziilmiş olan ya da istedikleri şeylere ulaşamamış insanlardır..e tabi bunu da bir şekilde dışa vurmaya çalışıyorlar ve bu yöntemi kullanıyorlar..ben sadece acıyorum..
?!?!?!?!?!?!?!??!
-
neyi anlamadığını anlamadımmm...
-
bir cevap var benden içeri. e baran, bu da cevap oldu şimdi. al sana kısır döngü.
-
ya hayatını yaşarsın işte böyle bir hatunla çıkınca tamamen seviyeli bir ilişki olur.
-
eheueehhe güleyim çocuklar ya aşk acısı çektim sevgilim biricik aşkım beni terketti öyle bilinçsizce topic açtım kusura bakmayın beni terkeden insanda aslında dünya iyisi bir insandır ama bir türlü bağlayamdım kendime ve o da birgün hiç sebeb yokken terkeddi beni olum ya ömrümün sonuna kadar sevcem onu gerçi benim ismimi duysa bağırığ çağırıyo ama siktir çekiyo ama olsun sevcem işte zaten başkasını sevemem ben sallayın işte bu topici bir nuri klasiği diyip geçin eheuehe ...
-
ulan ne be bu metalci kızlar.napıyo bu kızlar metal fabrikasındamı çalışıyolar ya da yerden metallerimi topluyolar.şu kullandığı terimlerin mntıksızlığpını düşünmeyen insanlar forum falan açmasın burda ya.sen ilk tanıştığın adamlara sen metalcimisin de diyodursun şimdi.
-
Bikaç fikrimi dökmek isterim... ''Metalci'' kızlar veya erkekler diye ayırmayalım başta.. Göze batan sadece kızlar mı var?? Şimdi isim vermek istemiyorum mesela kadıköyde rexx sinemasının önünde gorgoroth tshirt ü giyip gözlerini panda gibi boyayan erkekler görebilirsiniz, bunların yaşları daha 15-18 arasıdır... Ki ben bu çocukların çoğunu tanıyorum bizden çekinirler biraz:) Yav aslında kız olsun erkek olsun ne oluyosa bu 15-18 yaş arasında oluyo.. Dikkat etmek gerek... Bence abartmaya gerek yok...
-
bu nası bi internet kullanımı yav!!!
-
Alaka??