Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

metalci kızlardan çıkardığım belirleyici özellikler?

  • TurkishMetal • 14 Aralık 2005 21:19 • #490254
    tak kullan gibi olmuş ya ne lan bu flash memory bellek gibi.arkadaşa kimse saygının ne olduğunu öğretmemiş sanırım ıyh kendimi ilk okul öğretmeni gibi hissettim.
  • Holy_Bastard • 14 Aralık 2005 21:28 • #490257
    asıl konuya gelmek gerekirse(bahsettiğiin şu metalci(kız olsun erkek olsun)tiplere)
    o tarz insanlar bir şekilde toplum tarafından eziilmiş olan ya da istedikleri şeylere ulaşamamış insanlardır..e tabi bunu da bir şekilde dışa vurmaya çalışıyorlar ve bu yöntemi kullanıyorlar..ben sadece acıyorum..



    ?!?!?!?!?!?!?!??!
  • berry88 • 14 Aralık 2005 23:39 • #490268
    neyi anlamadığını anlamadımmm...
  • ner • 15 Aralık 2005 04:09 • #490282
    bir cevap var benden içeri. e baran, bu da cevap oldu şimdi. al sana kısır döngü.
  • Nexius • 15 Aralık 2005 11:43 • #490302
    ya hayatını yaşarsın işte böyle bir hatunla çıkınca tamamen seviyeli bir ilişki olur.
  • garajcıl • 15 Aralık 2005 19:09 • #490329
    eheueehhe güleyim çocuklar ya aşk acısı çektim sevgilim biricik aşkım beni terketti öyle bilinçsizce topic açtım kusura bakmayın beni terkeden insanda aslında dünya iyisi bir insandır ama bir türlü bağlayamdım kendime ve o da birgün hiç sebeb yokken terkeddi beni olum ya ömrümün sonuna kadar sevcem onu gerçi benim ismimi duysa bağırığ çağırıyo ama siktir çekiyo ama olsun sevcem işte zaten başkasını sevemem ben sallayın işte bu topici bir nuri klasiği diyip geçin eheuehe ...
  • gillan • 15 Aralık 2005 23:52 • #490351
    ulan ne be bu metalci kızlar.napıyo bu kızlar metal fabrikasındamı çalışıyolar ya da yerden metallerimi topluyolar.şu kullandığı terimlerin mntıksızlığpını düşünmeyen insanlar forum falan açmasın burda ya.sen ilk tanıştığın adamlara sen metalcimisin de diyodursun şimdi.
  • Corpse Grinder • 16 Aralık 2005 02:35 • #490371
    Bikaç fikrimi dökmek isterim... ''Metalci'' kızlar veya erkekler diye ayırmayalım başta.. Göze batan sadece kızlar mı var?? Şimdi isim vermek istemiyorum mesela kadıköyde rexx sinemasının önünde gorgoroth tshirt ü giyip gözlerini panda gibi boyayan erkekler görebilirsiniz, bunların yaşları daha 15-18 arasıdır... Ki ben bu çocukların çoğunu tanıyorum bizden çekinirler biraz:) Yav aslında kız olsun erkek olsun ne oluyosa bu 15-18 yaş arasında oluyo.. Dikkat etmek gerek... Bence abartmaya gerek yok...
  • superman • 16 Aralık 2005 02:40 • #490372
    bu nası bi internet kullanımı yav!!!
  • Corpse Grinder • 16 Aralık 2005 02:49 • #490374
    Alaka??