Bikaç fikrimi dökmek isterim... ''Metalci'' kızlar veya erkekler diye ayırmayalım başta.. Göze batan sadece kızlar mı var?? Şimdi isim vermek istemiyorum mesela kadıköyde rexx sinemasının önünde gorgoroth tshirt ü giyip gözlerini panda gibi boyayan erkekler görebilirsiniz, bunların yaşları daha 15-18 arasıdır... Ki ben bu çocukların çoğunu tanıyorum bizden çekinirler biraz:) Yav aslında kız olsun erkek olsun ne oluyosa bu 15-18 yaş arasında oluyo.. Dikkat etmek gerek... Bence abartmaya gerek yok...