eheueehhe güleyim çocuklar ya aşk acısı çektim sevgilim biricik aşkım beni terketti öyle bilinçsizce topic açtım kusura bakmayın beni terkeden insanda aslında dünya iyisi bir insandır ama bir türlü bağlayamdım kendime ve o da birgün hiç sebeb yokken terkeddi beni olum ya ömrümün sonuna kadar sevcem onu gerçi benim ismimi duysa bağırığ çağırıyo ama siktir çekiyo ama olsun sevcem işte zaten başkasını sevemem ben sallayın işte bu topici bir nuri klasiği diyip geçin eheuehe ...