sayın arkadaşım "pesimist" ben yanlış anlatmış olmalıyım herhalde neyse yani D-T gibi sağlam ve yetenekli (ve istediği modifiyeyi yapabilecek) bir grup bile saygıdan mı olsa gerek yoksa metallica'nın marka olmasından mı bilinmez orijinal'ini bire bir çalmıştır yani metallica ya o bile saygı duymuştur..( anlatmaya çalıştığım şey buydu sürçül ihsan ettiysem af ola.! )