-
ya sen boşu boşuna çabalıyosun , banane metallicadan bilmemneden adam vh1 da kendisi söledi biz beraber başladık bu işe beraber yaptık dedi hayret bişey neyi ikna ediyosun git sen lars ı ikna et "hayır lars sen kurmadın bak yanlış anlatıyosun millete de" anlat ona :) hey allah ya :))
-
Metallica yaşayan en büyük metal grubudur.
Yaptıkları işler oyle dandik işler değillerdir.
-
yani Metallica nın neyi tartısılıyo anlamıyorumoyle veya boyle kurulmus hersey ortada tartısmaya bile gerek yok....
-
metallica artık bi marka dır D-T bile konserinde tek bir nota deiştirmeden çalmıştır bu adamlara fazla bişey demeye gerek görmüyorum...
-
D-T zaten hiçbi konserde nota değiştirmiyorki :)
saygılarımla
pesimist
-
sayın arkadaşım "pesimist" ben yanlış anlatmış olmalıyım herhalde neyse yani D-T gibi sağlam ve yetenekli (ve istediği modifiyeyi yapabilecek) bir grup bile saygıdan mı olsa gerek yoksa metallica'nın marka olmasından mı bilinmez orijinal'ini bire bir çalmıştır yani metallica ya o bile saygı duymuştur..( anlatmaya çalıştığım şey buydu sürçül ihsan ettiysem af ola.! )
-
metallica bir çok yetenekli müzisyeni bünyesinde toplamış dehşetengiz bir "grup"tur... ilk 5 albümdeki şarkıların enstrümantal oluşumu çoğu grupta yoktur... noktadır!!
-
zaten metalica nın 'DEHŞETENGİZ' bir grup oluşu da o ilk beş albümü gibi geride kalmıştır
-
yaşasın metalikayı lars kurmuş
-
bence hard core yapana kadar metallica metallicaydı.yeniden dirilmeleri gerek ama ipi ne kadar bağlarsan bağla eline düğüm gelicektir.