Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metallica: Yaşayan En Büyük Metal Grubu

  • Serpent_King • 11 Aralık 2005 22:48 • #490129
    ya sen boşu boşuna çabalıyosun , banane metallicadan bilmemneden adam vh1 da kendisi söledi biz beraber başladık bu işe beraber yaptık dedi hayret bişey neyi ikna ediyosun git sen lars ı ikna et "hayır lars sen kurmadın bak yanlış anlatıyosun millete de" anlat ona :) hey allah ya :))
  • kilisli • 12 Aralık 2005 11:22 • #490155
    Metallica yaşayan en büyük metal grubudur.
    Yaptıkları işler oyle dandik işler değillerdir.
  • daydreamr • 12 Aralık 2005 14:14 • #490160
    yani Metallica nın neyi tartısılıyo anlamıyorumoyle veya boyle kurulmus hersey ortada tartısmaya bile gerek yok....
  • PriApoS • 12 Aralık 2005 14:43 • #490162
    metallica artık bi marka dır D-T bile konserinde tek bir nota deiştirmeden çalmıştır bu adamlara fazla bişey demeye gerek görmüyorum...
  • pesimist • 13 Aralık 2005 01:49 • #490175
    D-T zaten hiçbi konserde nota değiştirmiyorki :)


    saygılarımla
    pesimist
  • PriApoS • 13 Aralık 2005 12:29 • #490183
    sayın arkadaşım "pesimist" ben yanlış anlatmış olmalıyım herhalde neyse yani D-T gibi sağlam ve yetenekli (ve istediği modifiyeyi yapabilecek) bir grup bile saygıdan mı olsa gerek yoksa metallica'nın marka olmasından mı bilinmez orijinal'ini bire bir çalmıştır yani metallica ya o bile saygı duymuştur..( anlatmaya çalıştığım şey buydu sürçül ihsan ettiysem af ola.! )
  • rickenbacker • 13 Aralık 2005 20:13 • #490186
    metallica bir çok yetenekli müzisyeni bünyesinde toplamış dehşetengiz bir "grup"tur... ilk 5 albümdeki şarkıların enstrümantal oluşumu çoğu grupta yoktur... noktadır!!
  • melodic_satan • 14 Aralık 2005 11:52 • #490236
    zaten metalica nın 'DEHŞETENGİZ' bir grup oluşu da o ilk beş albümü gibi geride kalmıştır
  • pUnKeR • 14 Aralık 2005 15:11 • #490242
    yaşasın metalikayı lars kurmuş
  • TurkishMetal • 14 Aralık 2005 21:35 • #490258
    bence hard core yapana kadar metallica metallicaydı.yeniden dirilmeleri gerek ama ipi ne kadar bağlarsan bağla eline düğüm gelicektir.