Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metallica: Yaşayan En Büyük Metal Grubu

  • 2ve4 • 22 Ocak 2006 17:32 • #492635
    Metallica: Yaşayan En Büyük Metal Grubu
    heheheh
    metalika metalde mi yapıyodu lan.
  • mechanix • 22 Ocak 2006 21:24 • #492666
    metalikaaaa metalikaaaaa!oley metallica sıçtı çıkan sesleri kaydetti gidin alın.tüm müzik marketlerde!jaymz öksürdü.offf amma süper öksürmüştür o adam varya.
  • Ilker_Ta • 23 Ocak 2006 01:42 • #492687
    of mechanix böyle bişeylere kapalı sandığın esprilerle b.k atarak cool mu olduğunu sanıyosun metallica en iyi metal grubu değil dünyadaki en iyi müzisyenlere sahip değil ama iyi bir grup bunu kabul edin artık 91 den sonra albüm yapmasalardı iyi olurdu ben metallicayı severdim ama bu gibi forumlar ve anketlerden sonra soğudum herkes dünyanın en iyi grubu falan sanıyo evet buna bende karşıyım ama metallica nın şarkıları güzeldir gazdır sevmeyebilirsiniz ama kötü demeyin
  • mechanix • 23 Ocak 2006 02:10 • #492689
    *oku çıktı *oku anladınmı?benim söylemek istediğim bu dostum!eskiler için konuşmuyorum ama şu anda biçok grup çıkardıkları albumlerle metalikanın kıçını tekmeler.buna belalıları megadeth te dahil.tamam master diyoruz justice diyoruz vs.bence yapılmıycak albumler değiller.neymiş yaşlanmışlar görüşleri artık farklıymış falan filan.mustaine de yaşlandı ama the system has failed i st.angerdan sonra pat diye dayadı.babalar gibide album bence.metalikanın şimdiki zavallı duruma düşmesindeki iki neden:
    1-cliff öldü
    2-mustaine i şutladılar.
    neden şutladılar orasıda ayrı mevzu.uyuşturucu yüzündenmiş.hadi cnm sende:D lars *ötünün kıskançlığı desek daha doğru olur.seyircilerin mustaine i gitar tanrısı ilan etmesi birilerini fena kızdırmış olmalı?
    adam patır patır çalıyo.varsın uyuşturucu içsin.the four horsemen i yazmışmı.ben o adamı bırakmam.kirk ün yediği haltlardan sonra özel terapist tutup düzeltiyolar.neden?mustaine i salaklık yapıp bıraktık bari kirk ü kaçırmayalım.ah be cliff im kalk gör grubunun halini!hala bana metalikayı savunmayın.okadar iyi grupsa eski yaptıklarının arkasına sığınmasın lars ve tayfası.koca rock am ring konserinde 2 tane st.anger şarkısı var.james te dötünden söylemeye başlamış zaten şarkıları.ses gidip geliyo.
    oh be içimi döktüm.biraz uzun oldu ama nerde yanlışım var söyleyin.
    son olarak MUSTAINE IS GOD
    SAYGILARIMLA........
  • sönmez • 23 Ocak 2006 02:59 • #492690
    Hadi len
  • mechanix • 23 Ocak 2006 03:28 • #492691
    düşünerek konuş biraz
  • ThErİoN • 23 Ocak 2006 03:44 • #492692
    MUSTAINE IS GOD!!!

    +1000000000000000000000000000000000000000000000
  • mechanix • 23 Ocak 2006 03:54 • #492694
    yaşa dostum
  • sönmez • 23 Ocak 2006 04:03 • #492695
    düşünüyorum
    o halde varım...
  • Necrophilliac • 23 Ocak 2006 10:40 • #492699
    Lem kapanmadı mı bu konu daha, tamam bende katılıyorumda, bıktım lan her taraf Metallica, cık cık..