of mechanix böyle bişeylere kapalı sandığın esprilerle b.k atarak cool mu olduğunu sanıyosun metallica en iyi metal grubu değil dünyadaki en iyi müzisyenlere sahip değil ama iyi bir grup bunu kabul edin artık 91 den sonra albüm yapmasalardı iyi olurdu ben metallicayı severdim ama bu gibi forumlar ve anketlerden sonra soğudum herkes dünyanın en iyi grubu falan sanıyo evet buna bende karşıyım ama metallica nın şarkıları güzeldir gazdır sevmeyebilirsiniz ama kötü demeyin