-
THE END
-
1 tamamda 2 yanlıc dostum tamamı..sallama...hem yetii.. uc gıt...
babalar gıbı albummus..lan metallıcanın olusu para eder be:)))
-
En iyi olmak en çok satmak veya tanınmakmıdır... (KAPAK)
haydi gençler okula kampanyası hızlanarak sürüyor!
-
heh belki ölüsü para eder.zaten şu an ölülerde...the system has failed ide kaç kere dinledin merak ediyorum.sen bok gibi diyosan bok gibidir.napalım mustaine in elinden bu kadar geliyo.yapamadı şöyle bi st.anger.zaten fazlada satmıyo.iyi olmaları imkansız.
ah be koçum...
-
Bi s**tirin gidin çay koyun yaa...Bok atmaya ne kadar alışık bir milletiz allah aşkına ya?!?
-
, metallica gibi gurup kurun, onlar kadar başarılı olun sonra çıkın piyasaya ne kadar bok atarsanız atın
-
yaşayan en büyük metal grubu priest dir
grup lars ın motörhead sevgisiyle metalimsi teneke müzik yapmaya başlamıştır ve bir yarıimayla müzik hayatlarına başlarlar
başlangıçtada reziller dir
iyi parçaları var ama bu onları en büyük yapmaz sadece tv de adı çok geçtüğünden popüler kültürün esiri olan gençler onlardan başka grup bilmediğinden onları överler
-
Gidin metal dinleyin ya... :) bırakın başkalarının büyüğünü, küçüğünü... sizin en sevdiğiniz en büyüktür... Forever Love... :p
-
metallica tartışılmaz bence... Süper ötesi bir grup. Ya ben anlamıyorum, Nothing else matters, master of puppets, fade to black, unforgiven bu şarkılar nasıl yazılır?? süperler...
-
aynen birader