Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metallica: Yaşayan En Büyük Metal Grubu

  • tunnnjiik • 14 Aralık 2005 21:38 • #490259
    allahım ihoşlandığım cocuk bu metalicayı seviyoo nolur onun hakkında bilgi yazz
  • death_glory • 14 Aralık 2005 21:49 • #490262
    allahım ihoşlandığım cocuk bu metalicayı seviyoo nolur onun hakkında bilgi yazz

    sen hemen bi gitar edin ve nating else medırs çal metalikacı adamın kalbine giden yol burdan geçer, bi de sana bi metalika tişört lazım. ama tişört alma bak şimdi onların badileri var hatunlar için atlastaki köstebekin yanında tüşörtçü amcaya git orda opeth badileri var, böyle belden oturtmalı çok güzel, bi de siyah ya ince gösteriyo tabi. metalika olanlarını görmedim ama sor bakalım yinede. e olması lazım canım metalci kızlar ne giycek diymi ama. bak unutma metalika tıreşin kurucusu, metalika en iyi tıreş grubu tamammı bunları ezberliceksin. metalika lessons by death part 1.
  • JackSparrow • 15 Aralık 2005 19:31 • #490333
    evet böyle düşünen arkadaşlarıma bi çatı açtım ben..

    Metallica Kolonisi hepinizi bekler :D
  • Corpse Grinder • 16 Aralık 2005 01:47 • #490356
    Her ne kadar thrash sevmesemde metallica'ya ayrı bi sevgi ve saygı besliyorum... (çünkü metallica uzun süre thrash yapmadı)
  • death_glory • 16 Aralık 2005 01:57 • #490361
    ya yannış adres verdim galiba tüşörtçü amca halepte dilmiydi? neyse bulursunuz ya:PpPp
  • XXLennoNXX • 16 Ocak 2006 02:55 • #492289
    bence metallica adını moneylica olarak değiştirsin piyasa ötesi oldular iyice:(keşke o kazada cliff yerine lars dallaması geberseymiş!!
  • Necrophilliac • 16 Ocak 2006 13:38 • #492309
    Lan oğlum nasıl en büyük metal grubu, tamam ben zaten her yerde kötülerim bu grubuda sizde çok coşmuşsunuz.Metallica zaten Cliff'le birlikte öldü ama o ayrı bir konu.. Adamlar o kadar büyük değil, coşmayın..
  • gitarTELi • 16 Ocak 2006 17:43 • #492321
    Metallica'yı ne Lars nede James kurdu
    kimin kurduğu devlet sırrı
    zıh söylenmez :)



    metallicaTELi
    by gitarTELi
  • mkcervy • 22 Ocak 2006 16:17 • #492627
    [136 kez okundu]cc_baran
    11 Aralık 2005 Pazar / 15:06
    sıkıldık artık
    +1000000²
    gitarTELi cevap sana değill :) bunu açan arkadaşa...lütfen yauu
    ulan gelmişsin orda tarihçeyi yazıyosun...ben netten de bulabilirim onu..hadi bakalım
  • mthrfucker • 22 Ocak 2006 16:24 • #492628
    HMMM hala metallica tartışılıyo..şu an ciddi ciddi metallica dinliyen varsa bana özelden yazsın bi çift sözüm olcak onlara,burdan sööleyemem!!!!!!!! küfür değil acı sözler bunlar