Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

EVANECENCE DE EVANESANCE KADAR İYİ BİR GRUPTUR .BİLMEYENLERE DUYURULUR!

  • hail mary • 12 Aralık 2005 01:58 • #490142
    bence gayet iyi bi grup ve amy lee de iyi söylüyo....süper iiiler hevi metalin babası hatta anası bile olabilir bence bu grup bayılıyorummmmmm üstelik linkin parktan da daha metal....eheueheuhuh
Bu konunun tüm mesajları