Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

EVANECENCE DE EVANESANCE KADAR İYİ BİR GRUPTUR .BİLMEYENLERE DUYURULUR!

  • angelica83 • 11 Aralık 2005 20:16 • #490122
    iki gruptan bahsediyorum.biri yerel diğeri dünya çapında gruplardır.evanecence de evanesance kadar iyi bir gruptur.bilmeyenlere duyurulur,bence!
    araştırmanızı tavsiye ederim paradigm shift,cc baran,death glory
  • death_glory • 11 Aralık 2005 23:04 • #490133
    bilemedik yenge cahilliğmize ver. ama bi de evanescence var hani tarihin ilk hevi metal gurubu. zaten hevi metale de hevi metal ismini verenler onlar olmuş. amylee koca g*tüyle sahnedeki davula çarpmış, yıkmış ortalığı sonra amy hevi, ziller de metal olduğundan hevi metal demişler yaptığı müzüğe. aslında ziller yuvarlanınca bi de roll demişler, gitaristleri de rakı içiyomuş sahnede o sırada ona da rakınrol demişler.
  • Holy_Bastard • 11 Aralık 2005 23:26 • #490135
    Ezmeyin ,valla bak ,yazık...Gerçi arkadaşım söylediğin grubu araştırdım google'da biraz ama sadece evanescence'in yanlış yazılmasından oluşmuş yazıları buluyor...Bulamadım yani...
  • Serpent_King • 11 Aralık 2005 23:49 • #490136
    dönem ödevi vermiş :)

    araştırmanızı tavsiye ederim paradigm shift,cc baran,death glory


    bana yok mu ? :(
  • death_glory • 11 Aralık 2005 23:55 • #490137
    ayıpsın ya al sana ahan linkim parhtan 3438246829 dene dest sorusu çöz getir. yaldızlı peh maşallah verecem.
  • paradigm_shift • 12 Aralık 2005 01:12 • #490139
    hala tutturamamış grubun ismini:)
  • hail mary • 12 Aralık 2005 01:58 • #490142
    bence gayet iyi bi grup ve amy lee de iyi söylüyo....süper iiiler hevi metalin babası hatta anası bile olabilir bence bu grup bayılıyorummmmmm üstelik linkin parktan da daha metal....eheueheuhuh
  • death_glory • 12 Aralık 2005 02:13 • #490144
    yaoha ya oha hatta çüş falan yani ya inanmıyoram ya taam kızam taam yanı hayır yani anlamıyorum taammaa sen kalk koskoca evanısans a baba de yanı inanmıyoram taamma yanı emriye heve metalın annası taamma çünkü babası linkim park. linkimparkla evanısıns çiftleşmiş onların aylin aslım ve manga adlı çocukları olmuş. sonra aylin aslamla manganın da çilekeş diye çocukları olmuş ama akraba evliliği tabii burası mısır diyılkı özürlü doğuyo çocuklar hayar evanesle linkimparkda kardeş çocuymuş zaten onlar da kardeşmiş.
  • hail mary • 12 Aralık 2005 02:20 • #490145
    yuhhhhh beeeeeee kızımmmmmmm bana kal geldi yaaaaaa nası böyle dersin yaaa yok MANGO çocuğumuşta daha neler yan e...kızım onların çiftleşmesinden 84 diye bi şey olmuş yan e onlarmış oda ayline salça falan olmuş ondan da dorian doğmuşşş kızımmmmmmm taaamı yan e....
  • death_glory • 12 Aralık 2005 02:27 • #490148
    şiiişşt ağır ol yersin tokadı. ne lan öyle kızım mızım! böyle mi gördük ulan biz babadan! ne demiş emrah... mozart türkiyeye konser vermeye gelse tabii ki izlemeye gideriz... gideriz uleyyyyyn... gideriz kitapsızlarrr giderizz...

    eğer sevmiyorsan söyle bileyim
    aşkımı kalbime gömer giderim
    bir daha aramam yemin ederim
    yeter ki sevgilim gerçekçi ol

    beste mozart
    güfte yalancının biri... nayır nolamaz. heyil meri... dön arkanı... heyil...