Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

EVANECENCE DE EVANESANCE KADAR İYİ BİR GRUPTUR .BİLMEYENLERE DUYURULUR!

  • death_glory • 12 Aralık 2005 02:27 • #490148
    şiiişşt ağır ol yersin tokadı. ne lan öyle kızım mızım! böyle mi gördük ulan biz babadan! ne demiş emrah... mozart türkiyeye konser vermeye gelse tabii ki izlemeye gideriz... gideriz uleyyyyyn... gideriz kitapsızlarrr giderizz...

    eğer sevmiyorsan söyle bileyim
    aşkımı kalbime gömer giderim
    bir daha aramam yemin ederim
    yeter ki sevgilim gerçekçi ol

    beste mozart
    güfte yalancının biri... nayır nolamaz. heyil meri... dön arkanı... heyil...
Bu konunun tüm mesajları