yuhhhhh beeeeeee kızımmmmmmm bana kal geldi yaaaaaa nası böyle dersin yaaa yok MANGO çocuğumuşta daha neler yan e...kızım onların çiftleşmesinden 84 diye bi şey olmuş yan e onlarmış oda ayline salça falan olmuş ondan da dorian doğmuşşş kızımmmmmmm taaamı yan e....