bi kere adamların yaptığı müziğe lafım yok tüm albümleri de var bende(tabi korsan,onlara bi de para mı verecem)
ama
konserlerine ''türkler ve köpekler giremez'' pankartını asan zihniyet bugün pişmansa gitsin ermenistan da ''biz köpeklik yapmışız yaşasın türkler'' diye bir konser versinler,sonra gelsinler buraya...