Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

System of a Down Türkiye'ye geliyor!!!

  • Chino_Moreno • 22 Aralık 2005 12:23 • #490649
    YAPMAYIN ARKADAŞLAR YAA!!!!!

    bi kere adamların yaptığı müziğe lafım yok tüm albümleri de var bende(tabi korsan,onlara bi de para mı verecem)
    ama
    konserlerine ''türkler ve köpekler giremez'' pankartını asan zihniyet bugün pişmansa gitsin ermenistan da ''biz köpeklik yapmışız yaşasın türkler'' diye bir konser versinler,sonra gelsinler buraya...
Bu konunun tüm mesajları