Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

System of a Down Türkiye'ye geliyor!!!

  • Chino_Moreno • 22 Aralık 2005 12:23 • #490649
    YAPMAYIN ARKADAŞLAR YAA!!!!!

    bi kere adamların yaptığı müziğe lafım yok tüm albümleri de var bende(tabi korsan,onlara bi de para mı verecem)
    ama
    konserlerine ''türkler ve köpekler giremez'' pankartını asan zihniyet bugün pişmansa gitsin ermenistan da ''biz köpeklik yapmışız yaşasın türkler'' diye bir konser versinler,sonra gelsinler buraya...
  • Holy_Bastard • 22 Aralık 2005 22:36 • #490684
    YAPMAYIN ARKADAŞLAR YAA!!!!!

    bu ismini ağzıma almaya bile tenezzül etmediğim grup ülkemize gelirse KAN ÇIKAR!!!


    Yazanın nicki : NAZİ


    Başka söze gerek var mı?
  • ReFLeKS _GİTAR • 22 Aralık 2005 23:14 • #490685
    SOAD dayak yemeye geliyor!!!

    bu daha doğru:)))
  • Kkero • 23 Aralık 2005 00:43 • #490687
    YAPMAYIN ARKADAŞLAR YAA!!!!!

    adamın nicke bak zaten
  • Corpse Grinder • 23 Aralık 2005 00:50 • #490688
    YAPMAYIN ARKADAŞLAR YAA!!!!!

    Arkadaşlarım iş ''Türkler ve köpekler giremez'' yazılı giriş afişiyle kalmadı daha birçok hakaretleri oldu bu grup müsvettesinin... Bu S.O.A.D. denen müsvette grubun müziğini beğenenler olabilir ama kişiliklerini ve hareketlerini vede politikalarını görmezlikten gelip manyak derecede hayran olan arkadaşlarıma burdan yazık diyorum... Chino Moreno arkadaşımın dediği gibi sıkıyosa ''''ermenistanda ''biz köpeklik yapmışız, yaşasın Türkler'' diye bağırarak konser versinler sonra Türkiye'ye gelsinler'''' tamamen katılıyorum...
  • Ayrton Senna • 23 Aralık 2005 00:52 • #490689
    YAPMAYIN ARKADAŞLAR YAA!!!!!

    ne varmış nick de duruşunu seviyor belki, siyasi eğilimleri ilgilendirmiyodur belki arkadaşı... siz soad ın müziğini seviosunuz dimi..düşüncelerinden size ne siz müziğe bakarsınız... adamda bunun yazılışını seviyordur belki... :p

    özlü bir sözümüzle bitireyim bari..
    bu ne perhiz bu ne lahana turşusu...
  • KOLA punk rock • 23 Aralık 2005 01:41 • #490690
    system türkiyeye gelir gelmez linç edilir böyle yalanlara kanmayın derim
  • -TormentoR- • 23 Aralık 2005 12:48 • #490719
    bunu kim uydurdu merak ettim valla.Sanmıyorum geleceklerini. Gelirlersede kötü olur =)
  • aysen • 23 Aralık 2005 15:45 • #490722
    hakketten abi ya saçmalamyın
    okadarda salak dil bu adamlar
    he ölmekse niyetleri ayrı..
  • sauron • 23 Aralık 2005 17:12 • #490724
    YAPMAYIN ARKADAŞLAR YAA!!!!!

    nicki NAZİ olan bi insandanda ancak böyle enkaz bi yorum beklenirdi zaten
    hahah güldüm ve geçtim