-
YAPMAYIN ARKADAŞLAR YAA!!!!!
bi kere adamların yaptığı müziğe lafım yok tüm albümleri de var bende(tabi korsan,onlara bi de para mı verecem)
ama
konserlerine ''türkler ve köpekler giremez'' pankartını asan zihniyet bugün pişmansa gitsin ermenistan da ''biz köpeklik yapmışız yaşasın türkler'' diye bir konser versinler,sonra gelsinler buraya...
-
YAPMAYIN ARKADAŞLAR YAA!!!!!
bu ismini ağzıma almaya bile tenezzül etmediğim grup ülkemize gelirse KAN ÇIKAR!!!
Yazanın nicki :
NAZİ
Başka söze gerek var mı?
-
SOAD dayak yemeye geliyor!!!
bu daha doğru:)))
-
YAPMAYIN ARKADAŞLAR YAA!!!!!
adamın nicke bak zaten
-
YAPMAYIN ARKADAŞLAR YAA!!!!!
Arkadaşlarım iş ''Türkler ve köpekler giremez'' yazılı giriş afişiyle kalmadı daha birçok hakaretleri oldu bu grup müsvettesinin... Bu S.O.A.D. denen müsvette grubun müziğini beğenenler olabilir ama kişiliklerini ve hareketlerini vede politikalarını görmezlikten gelip manyak derecede hayran olan arkadaşlarıma burdan yazık diyorum... Chino Moreno arkadaşımın dediği gibi sıkıyosa ''''ermenistanda ''biz köpeklik yapmışız, yaşasın Türkler'' diye bağırarak konser versinler sonra Türkiye'ye gelsinler'''' tamamen katılıyorum...
-
YAPMAYIN ARKADAŞLAR YAA!!!!!
ne varmış nick de duruşunu seviyor belki, siyasi eğilimleri ilgilendirmiyodur belki arkadaşı... siz soad ın müziğini seviosunuz dimi..düşüncelerinden size ne siz müziğe bakarsınız... adamda bunun yazılışını seviyordur belki... :p
özlü bir sözümüzle bitireyim bari..
bu ne perhiz bu ne lahana turşusu...
-
system türkiyeye gelir gelmez linç edilir böyle yalanlara kanmayın derim
-
bunu kim uydurdu merak ettim valla.Sanmıyorum geleceklerini. Gelirlersede kötü olur =)
-
hakketten abi ya saçmalamyın
okadarda salak dil bu adamlar
he ölmekse niyetleri ayrı..
-
YAPMAYIN ARKADAŞLAR YAA!!!!!
nicki NAZİ olan bi insandanda ancak böyle enkaz bi yorum beklenirdi zaten
hahah güldüm ve geçtim