Arkadaşlarım iş ''Türkler ve köpekler giremez'' yazılı giriş afişiyle kalmadı daha birçok hakaretleri oldu bu grup müsvettesinin... Bu S.O.A.D. denen müsvette grubun müziğini beğenenler olabilir ama kişiliklerini ve hareketlerini vede politikalarını görmezlikten gelip manyak derecede hayran olan arkadaşlarıma burdan yazık diyorum... Chino Moreno arkadaşımın dediği gibi sıkıyosa ''''ermenistanda ''biz köpeklik yapmışız, yaşasın Türkler'' diye bağırarak konser versinler sonra Türkiye'ye gelsinler'''' tamamen katılıyorum...