ne varmış nick de duruşunu seviyor belki, siyasi eğilimleri ilgilendirmiyodur belki arkadaşı... siz soad ın müziğini seviosunuz dimi..düşüncelerinden size ne siz müziğe bakarsınız... adamda bunun yazılışını seviyordur belki... :p
özlü bir sözümüzle bitireyim bari..
bu ne perhiz bu ne lahana turşusu...