Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

System of a Down Türkiye'ye geliyor!!!

  • Ayrton Senna • 23 Aralık 2005 00:52 • #490689
    YAPMAYIN ARKADAŞLAR YAA!!!!!

    ne varmış nick de duruşunu seviyor belki, siyasi eğilimleri ilgilendirmiyodur belki arkadaşı... siz soad ın müziğini seviosunuz dimi..düşüncelerinden size ne siz müziğe bakarsınız... adamda bunun yazılışını seviyordur belki... :p

    özlü bir sözümüzle bitireyim bari..
    bu ne perhiz bu ne lahana turşusu...
Bu konunun tüm mesajları