Bilgisayarda sorun olduğu zaman aynı mesajdan 3 tane yazarım tabi Ordabiyerde... Lakin bana küfredeninde a.zına sıçarım... Süpermen dene mahlukat öyle forum köşelerinden ona buna sataşacığana sıkıyosa çık bakalım birimizin karşısına... bak ben açık adresimi vereyim... Kadıköy'deki Mayday Stüdyo/Cafe'ye gel semih kim de herkes gösterir sana anlaşıldımı aşağılık insancık bozuntusu...??? Heee ben mayday'i bulamam daha kolay biyerde buluşalım dersen oda kabul... Gel Galatasaray lisesinin önüne, saati sen belirle... hadi kendine dikkat et... Dikkat etki benden önce başkaları kırmasın bi tarafını...