Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Müzik bi ortaklık mıdır? Yoksa yalan mıdır??

  • ordabiyerde • 18 Aralık 2005 04:20 • #490486
    aynı mesajdan 3 tane z.çmışsın
  • Corpse Grinder • 18 Aralık 2005 21:13 • #490504
    Bilgisayarda sorun olduğu zaman aynı mesajdan 3 tane yazarım tabi Ordabiyerde... Lakin bana küfredeninde a.zına sıçarım... Süpermen dene mahlukat öyle forum köşelerinden ona buna sataşacığana sıkıyosa çık bakalım birimizin karşısına... bak ben açık adresimi vereyim... Kadıköy'deki Mayday Stüdyo/Cafe'ye gel semih kim de herkes gösterir sana anlaşıldımı aşağılık insancık bozuntusu...??? Heee ben mayday'i bulamam daha kolay biyerde buluşalım dersen oda kabul... Gel Galatasaray lisesinin önüne, saati sen belirle... hadi kendine dikkat et... Dikkat etki benden önce başkaları kırmasın bi tarafını...
  • ordabiyerde • 19 Aralık 2005 02:10 • #490514
    baba napıyosunuz siz bu kavga için bi neden mi Allah aşkına??
  • ordabiyerde • 19 Aralık 2005 02:12 • #490515
    bu arkabahce_esk in yanlış yere yazdığı msj :)

    müzik asla yalan olamaz
    ben dinlediim müzige güveniyorum
    asıl insan yalanlardan kurtulupherseyi unutmak icin oturup saatlerini veriyo buna!!
    bir müzik altında birlesen insanlar ayni seyleri paylasıyolar
    aynı seyleri düsünen insanlar aynı müzigi dinlemezler
    aynı müzigi dinleyen insanlar
    ayni şeyleri düsünürler..
  • arkabahce__esk • 19 Aralık 2005 06:13 • #490519
    tesekkür ederim:)

    tesekkür ederim
    oralarda biyerlerde olman güzel bişi:)
  • ordabiyerde • 20 Aralık 2005 01:14 • #490542
    tesekkür ederim:)

    Ben Hep buralardayım merak etme :)
  • rocker_ben • 20 Aralık 2005 14:17 • #490549
    tesekkür ederim:)

    bence ortaklıkdır......
  • temperamental • 21 Aralık 2005 11:22 • #490582
    tesekkür ederim:)

    ama birde şu var ben şebo, judas, iron, manowar dinlerim
    adamın biri mvö, manga, şebo dinler

    adam en sert şebo dinler biz konserde karşılaşırız hönk olurum adam vazgeçtim dünyadan çalarken istasyonda gibi davranır ben bu adamla ay nı duyguları paylaşamam

    ama adam iced, şebo, demir, slayer, motörhead dinler birlikte konserdeyizdir konser havasında birbirimizi farkeder şarkı ne olursa olsun (tepkiler aynıdır) anında eller omuzda beraber sallanıyoruz işte bu adamla duygularım aynıdır..

    bu iş bir şarkıyla açıklanamaz adamın en serti senin en yumuşağındır bu adam bu şarkıyı dinlerken uçası gelir sen uzanır duygu seline boğulursun.. olmas
  • rocker_ben • 22 Aralık 2005 14:12 • #490654
    tesekkür ederim:)

    bi bakıma öyle ama ben zaten öyle kişilerle pek ilgilenmem bu nedenle benim dinlediğim şarkılarda onların nasıl tepki verdiği umrumda olmaz....
  • arkabahce__esk • 23 Aralık 2005 06:04 • #490707
    temperamental,rocker _ben! Sözüm size! Benimlen polemiğe girmeyin!:)

    ya ama o, kişinin o anki durmuyla da alakalı olabilir
    mesela manitadan ve ya erkek arkadaşından ayrılmıştır
    daha önce o şarkıda hic aglamamıştır ya da hiç duygulanmamıştır
    ama başka bigün intihar edesi bile galebilir.
    olmuyomu arkadaşlar böyle?yani sarkıyı öylesine dinliyoruz bazen
    bi zaman AA!!NE GÜZEL SARKIYMIŞ ULAN BU!!falan dediğimiz oluyodur..
    benim kastetmek istedigim şu ayrıca
    bi şarkının konusu ayrılıksa ayrılığı düşünürsün
    ölümse ölümü düsünürsün
    yani bi şarkı altında toplananlar aynı konu altında da toplanırlar
    ister aglar ister duygulanır..