-
aynı mesajdan 3 tane z.çmışsın
-
Bilgisayarda sorun olduğu zaman aynı mesajdan 3 tane yazarım tabi Ordabiyerde... Lakin bana küfredeninde a.zına sıçarım... Süpermen dene mahlukat öyle forum köşelerinden ona buna sataşacığana sıkıyosa çık bakalım birimizin karşısına... bak ben açık adresimi vereyim... Kadıköy'deki Mayday Stüdyo/Cafe'ye gel semih kim de herkes gösterir sana anlaşıldımı aşağılık insancık bozuntusu...??? Heee ben mayday'i bulamam daha kolay biyerde buluşalım dersen oda kabul... Gel Galatasaray lisesinin önüne, saati sen belirle... hadi kendine dikkat et... Dikkat etki benden önce başkaları kırmasın bi tarafını...
-
baba napıyosunuz siz bu kavga için bi neden mi Allah aşkına??
-
bu arkabahce_esk in yanlış yere yazdığı msj :)
müzik asla yalan olamaz
ben dinlediim müzige güveniyorum
asıl insan yalanlardan kurtulupherseyi unutmak icin oturup saatlerini veriyo buna!!
bir müzik altında birlesen insanlar ayni seyleri paylasıyolar
aynı seyleri düsünen insanlar aynı müzigi dinlemezler
aynı müzigi dinleyen insanlar
ayni şeyleri düsünürler..
-
tesekkür ederim:)
tesekkür ederim
oralarda biyerlerde olman güzel bişi:)
-
tesekkür ederim:)
Ben Hep buralardayım merak etme :)
-
tesekkür ederim:)
bence ortaklıkdır......
-
tesekkür ederim:)
ama birde şu var ben şebo, judas, iron, manowar dinlerim
adamın biri mvö, manga, şebo dinler
adam en sert şebo dinler biz konserde karşılaşırız hönk olurum adam vazgeçtim dünyadan çalarken istasyonda gibi davranır ben bu adamla ay nı duyguları paylaşamam
ama adam iced, şebo, demir, slayer, motörhead dinler birlikte konserdeyizdir konser havasında birbirimizi farkeder şarkı ne olursa olsun (tepkiler aynıdır) anında eller omuzda beraber sallanıyoruz işte bu adamla duygularım aynıdır..
bu iş bir şarkıyla açıklanamaz adamın en serti senin en yumuşağındır bu adam bu şarkıyı dinlerken uçası gelir sen uzanır duygu seline boğulursun.. olmas
-
tesekkür ederim:)
bi bakıma öyle ama ben zaten öyle kişilerle pek ilgilenmem bu nedenle benim dinlediğim şarkılarda onların nasıl tepki verdiği umrumda olmaz....
-
temperamental,rocker _ben! Sözüm size! Benimlen polemiğe girmeyin!:)
ya ama o, kişinin o anki durmuyla da alakalı olabilir
mesela manitadan ve ya erkek arkadaşından ayrılmıştır
daha önce o şarkıda hic aglamamıştır ya da hiç duygulanmamıştır
ama başka bigün intihar edesi bile galebilir.
olmuyomu arkadaşlar böyle?yani sarkıyı öylesine dinliyoruz bazen
bi zaman AA!!NE GÜZEL SARKIYMIŞ ULAN BU!!falan dediğimiz oluyodur..
benim kastetmek istedigim şu ayrıca
bi şarkının konusu ayrılıksa ayrılığı düşünürsün
ölümse ölümü düsünürsün
yani bi şarkı altında toplananlar aynı konu altında da toplanırlar
ister aglar ister duygulanır..