Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Müzik bi ortaklık mıdır? Yoksa yalan mıdır??

  • temperamental • 21 Aralık 2005 11:22 • #490582
    tesekkür ederim:)

    ama birde şu var ben şebo, judas, iron, manowar dinlerim
    adamın biri mvö, manga, şebo dinler

    adam en sert şebo dinler biz konserde karşılaşırız hönk olurum adam vazgeçtim dünyadan çalarken istasyonda gibi davranır ben bu adamla ay nı duyguları paylaşamam

    ama adam iced, şebo, demir, slayer, motörhead dinler birlikte konserdeyizdir konser havasında birbirimizi farkeder şarkı ne olursa olsun (tepkiler aynıdır) anında eller omuzda beraber sallanıyoruz işte bu adamla duygularım aynıdır..

    bu iş bir şarkıyla açıklanamaz adamın en serti senin en yumuşağındır bu adam bu şarkıyı dinlerken uçası gelir sen uzanır duygu seline boğulursun.. olmas
Bu konunun tüm mesajları