Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Müzik bi ortaklık mıdır? Yoksa yalan mıdır??

  • arkabahce__esk • 23 Aralık 2005 06:04 • #490707
    temperamental,rocker _ben! Sözüm size! Benimlen polemiğe girmeyin!:)

    ya ama o, kişinin o anki durmuyla da alakalı olabilir
    mesela manitadan ve ya erkek arkadaşından ayrılmıştır
    daha önce o şarkıda hic aglamamıştır ya da hiç duygulanmamıştır
    ama başka bigün intihar edesi bile galebilir.
    olmuyomu arkadaşlar böyle?yani sarkıyı öylesine dinliyoruz bazen
    bi zaman AA!!NE GÜZEL SARKIYMIŞ ULAN BU!!falan dediğimiz oluyodur..
    benim kastetmek istedigim şu ayrıca
    bi şarkının konusu ayrılıksa ayrılığı düşünürsün
    ölümse ölümü düsünürsün
    yani bi şarkı altında toplananlar aynı konu altında da toplanırlar
    ister aglar ister duygulanır..
Bu konunun tüm mesajları