ya ama o, kişinin o anki durmuyla da alakalı olabilir
mesela manitadan ve ya erkek arkadaşından ayrılmıştır
daha önce o şarkıda hic aglamamıştır ya da hiç duygulanmamıştır
ama başka bigün intihar edesi bile galebilir.
olmuyomu arkadaşlar böyle?yani sarkıyı öylesine dinliyoruz bazen
bi zaman AA!!NE GÜZEL SARKIYMIŞ ULAN BU!!falan dediğimiz oluyodur..
benim kastetmek istedigim şu ayrıca
bi şarkının konusu ayrılıksa ayrılığı düşünürsün
ölümse ölümü düsünürsün
yani bi şarkı altında toplananlar aynı konu altında da toplanırlar
ister aglar ister duygulanır..