Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

MvÖ yü eleştriyoz da başka kimler var ki Türkiyede???

  • ordabiyerde • 20 Aralık 2005 01:31 • #490544
    Forumlarda sıkça Mor ve Ötesi fanları ile bu grubu sevmeyenler arasında sözlü atışmalara şahit oluyorum.. Aslında şöyle durup düşününce Türkiyede Rock müzigi icra etmeye çalışan grup sayısı oldukça az..Gitgide cogalıyorlar ama bi kesime ne yapsalar da yaranamayacakları kesin.. Tamam Türkiyede rock müzik belki de hiçbir zaman avrupadaki kaliteyi yakalayamaycak ama en azından bu işe gönül vermiş insanları da bu kadar acımasızca eleştirmemek gerektiğine inanıyorum..Forumlarda en çok yerin dibine batırılan isimler Mor ve Ötesi,Duman,Teoman.. dahası da vardır tabi...Ama zaten bu isimler şu anda dinlediğimiz müziği iyi kötü - en azından bi kategori adı olsa bile- Türkiye ye yerleştirmiş insanlar...Bunları böyle eleştireceğimize Badem,Haluk Levent,Kıraç,Esra Kahraman gibi arkadaşların ne tarz müzik (!)yaptığına bi bakalım...
Bu konunun tüm mesajları