Ben de ondan bahsediyorum, kalitelisinden.. Sonuçta rock da artık yavaş yavaş populer kültür malzemesi olmaya başladı :((..Madem bu kadar yukselişte neden bu kadar az grup ortaya çıkabiliyo ki.Sorun Mor ve Ötesinin Dumanın yaptığı müzik değil.. çogunlukla yapımcı ve dinleyicide... İlk mesajda da dediğim gibi bi çok arkadaş da cok iyi müzik yapan bi Türk Grubu çıksa da onu acımasızca eleştirmeye hazır bekliyolar..Kimilerine göre Türkler ne yaparsa yapsın olmaz abi anlayışı var ... Bu kadar fazla grup ve isim varken hala birini begenmemek de mantıksız geliyor bana acıkcası...
Hatta evde Mor ve Ötesi Duman falan dinleyip burada Atıp tutan insanların da var olduğuna inanıyorum...