sana katılıyorum. türkçe müzik yapanları beğenmeyip, aşağılayıp kendini kanıtlama çabasında olan insanlar var..
bence müzik belli kalıplara yerleştirilmemeli. herkes kendi ruhuna hitap eden ve hoşuna giden müziği dinlemeli. kimsede kimseyi bu sebepten hor görmemeli...
yabancı-yerli, bilindik-bilinmedik adamın elektrosu bası davulu ruhuma hitap ediyorsa dinlerim