bende katılıyorum, müzik destek bulmadıkça gelişemez. Fakat şöyle bi sorun var, destek verdiğimiz kadar da eleştirmeliyiz, bence eleştiri kesinlikle olmalı.
Ama ülkemizde eleştirme olayı farklı bi anlayışa sahip. Çoğu kişi eleştirmeyi yerin dibine sokmak olarak bildiği için, yorumlar direk negatif yanları gören yazılar halinde oluyo. Eleştiriceksek eleştirmeyide bilmek lazım dimi...