önce gidin rock müzik neymiş öğrenin,sonra kanald yi açın nihat doğanla seda sayanı izleyin,mor ve ötesiyle aralarında bir fark olmadığını anlayın!!!!.
rock müzik tvnin size dayattığı gitarla yapılan müzik değildir,60lara 70lere 80 lere inin bir.bir hendrixi deneyimleyin,acdc voltajına takılın van halenda JUMPlayın yaa nebileyim led zeppelin,....,nirvana,.....ohoooo,deep purple,.................