Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

MvÖ yü eleştriyoz da başka kimler var ki Türkiyede???

  • uguryollu • 15 Ocak 2006 01:20 • #492181
    baska olmaz olur mu ama eskilerde kaldı cogu fatih erdemci grizu pentagram diyebilirim eskilerden hatta tarkanın eski sarkılarında bile mvoden daha iyi sololar var su an yoluna devam edenlerdense athena vega dagılmamıs olsaydı kurban sebnem ferah diyebilrim


    zaten baba parası yiyen grup bi anda patladı ve arka tampon seviyeleri bayaa yukseldi umarım yukseldikleri hızla kıclarının ustune dusmezler

    dinleyici kitlesinin 16-17 oldugunu dusunursek bu pek de mumkun degildir aslında ama gercek anlamda birkac sarkısı haric bes para etmeyecek bir gruptur bence...
Bu konunun tüm mesajları