baska olmaz olur mu ama eskilerde kaldı cogu fatih erdemci grizu pentagram diyebilirim eskilerden hatta tarkanın eski sarkılarında bile mvoden daha iyi sololar var su an yoluna devam edenlerdense athena vega dagılmamıs olsaydı kurban sebnem ferah diyebilrim
zaten baba parası yiyen grup bi anda patladı ve arka tampon seviyeleri bayaa yukseldi umarım yukseldikleri hızla kıclarının ustune dusmezler
dinleyici kitlesinin 16-17 oldugunu dusunursek bu pek de mumkun degildir aslında ama gercek anlamda birkac sarkısı haric bes para etmeyecek bir gruptur bence...