Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

MvÖ yü eleştriyoz da başka kimler var ki Türkiyede???

  • Necrophilliac • 13 Ocak 2006 18:13 • #491890
    Arkadaşlar bakın, Tükiyeden bir kaç grup;
    1-Cenotaph
    2-Soul Sacrifice
    3-Freedom Gray
    4-Hecotomb
    5-Dawnfall
    6-Moribund Oblivion
    7-Episode 13
    8-Gates of Eternity
    9-Crossfire
    10-Consume
    11-Abraxas
    12-Catafolque
    13-Almora

    Tabi ki siz şimdi "Bunlar rock değil, düpedüz metal!" diyeceksiniz.Ama bu grupların bir ortak noktası var(yerlilik hariç) underground(cenotaph hariç ama o bile underground ruhunu kaybetmedi) ruhuna sahip olmaları.Metal aristokrat bir müziktir ve underground ruhu fazla hissedilmez bazı türevlerinde(black, daim kötü ses sistemi kullanır).Ama rock öyle değil, eğer rock müzikle uğraşıcaksanız bilmelisinizki bu ancak ruhla olur.Ayrı bir sorunsa Mor ve Ötesinin rock olup olmadığı, bana "Mor ve Ötesi sapına kadar rock yapar!" diyebilirmisiniz?
  • hiyerrapol • 13 Ocak 2006 20:30 • #491925
    bu adamlar bi takım desteklerle ülkedeki boşluğu yakalyıp şu anki konuma gelmiş insanlar

    bu konuma gelebilmeleri için para gibi bi desteği kullanmışlar, zaten öyle olmasa piyasadaki bütün rock grupları bi anda bunlar gibi medyatik olurdu. önemli olan para ile albüm yapmak değil, müzik için albüm yapmak. işte senin MvÖ (!) bu ikisi arasındaki farkı anlayamamış...

    sadece eleştiriyosunuz demişsiniz ama desteklenmesi gereken var kendi kendine bi şekilde(!) destek bulmuş olan var...
  • Necrophilliac • 14 Ocak 2006 10:27 • #492019
    Baba naaptın ya?Bu adamların kuruş parası yoktu, ki bazısının hala yok..
  • hiyerrapol • 14 Ocak 2006 13:51 • #492068
    öyle olmasını tercih ederdim...
  • raistt • 14 Ocak 2006 16:10 • #492123
    bak sana mvö nün bi şarkısı : UYAN ARTIK UYAAAAAAAAN!!! bi bakarsan son aylardaki grupların patlamasına anlarsın herhalde. Güven abiyi hiç mi izlemiyorsunuz???
  • Necrophilliac • 14 Ocak 2006 17:28 • #492140
    İzlemiyorum galiba, Güven abi kim?
  • uguryollu • 15 Ocak 2006 01:20 • #492181
    baska olmaz olur mu ama eskilerde kaldı cogu fatih erdemci grizu pentagram diyebilirim eskilerden hatta tarkanın eski sarkılarında bile mvoden daha iyi sololar var su an yoluna devam edenlerdense athena vega dagılmamıs olsaydı kurban sebnem ferah diyebilrim


    zaten baba parası yiyen grup bi anda patladı ve arka tampon seviyeleri bayaa yukseldi umarım yukseldikleri hızla kıclarının ustune dusmezler

    dinleyici kitlesinin 16-17 oldugunu dusunursek bu pek de mumkun degildir aslında ama gercek anlamda birkac sarkısı haric bes para etmeyecek bir gruptur bence...
  • samedu • 15 Ocak 2006 13:38 • #492206
    Eleştirenler de en ufak bi sahne fırsatında bu heriflerin parçalarını çalıp söylüyorlar... o nedenle çok da yermenin manası yoktur... destekli de olmaz zaten...
  • SoPoR_AeTeRNuS • 15 Ocak 2006 14:02 • #492207
    Erkin Koray, Yaşar Kurt, Barış Manço, Bulutsuzluk Özlemi gibi orginal bişey yapmadıkları sürece bu tür gruplar ve kişiler bence daha çok eleştiriye maruz kalırlar. Bence haklılarda. Neden kendi tarzını ortaya koymak varken milletin artığını taklit edesinki.
  • grungeforever • 16 Ocak 2006 11:19 • #492299
    Ya yeraltına inmeye gerek yok yani herkesin tanıdığı bulutsuzluk özlemi,yavuz çetin,mavi sakal,hatta bence duman cart curt bi sürü adam var piyasada bi tek mvö yok.Tabi piyasaya çıkmamış olan da bi sürü iyi grup var.