Erkin Koray, Yaşar Kurt, Barış Manço, Bulutsuzluk Özlemi gibi orginal bişey yapmadıkları sürece bu tür gruplar ve kişiler bence daha çok eleştiriye maruz kalırlar. Bence haklılarda. Neden kendi tarzını ortaya koymak varken milletin artığını taklit edesinki.