mor ve ötesinin kral müzik saçmalıkları gecesinde "ödülünüzü aldınız bir şey söylemek istermisiniz" şeklindeki klişe soruya verdikleri "her yıl binlerce ağaç yok olup gidiyo lütfen ağaçları koruyalım" şeklindeki sosyal içerikli cevabına takıldım kaldım. müzik yapan insanlar müziği bi şeyleri(siyasi görüş) anlatmak uğruna kullanmalı mı; yani şarkının içinde ulan bak ne ince mesajlar vermişler dedirtecek müzik mi mı yoksa hiçbir mesaj verme çabası olmayan sadece müzik yapmak için yapılan müzik mi makbuldür