şimdi kardeşim, senn sorduğun soru
(müzik müzik için midir yoksa ne içindir) mor ve ötesinin verdiği cevap kadar gereksiz anlamsız biçimsiz.
müzik bir şey için değildir bu bir !
müzik pesimistin dediği gibi başlı başına bir siyasetti bu iki!
siyaset dediğin şey sadece mecliste , seçim zamanlaınd aolan şey de değildir, aşk bile bir sitasettir.
yani neymiş ? bir yerlerde , havada, karada ''siyset'' diye bir şey yoktur
siyaset bir işleyişdir.
mor ve ötesi dümbükleri (hep söylüyorum)
gül kendine albümünde, havalr soğuk ama evsiz yok kimse takmaz, para varmı havalarnasıl, kim demiş ülkem geri kalmış diye yavşak yumuşak kıvırarak şarkı söylüyordu da n'e oluverdi, ağaçlara takıtılar, canbazı bilmem kime söylediler.
amatörlerken, organizatörlerin parasının yetmediği organizasyonları kendi paralarıyla düzenlyen adama kimiler ne zor geldide 'sosyal'ist oldu..
herşeyi geç de,
MÜİZK HİÇ BİR ŞEY İÇİN DEĞİLDİR.
SANAT HEPTEN ÖYLEDİR.
YAPAN İÇİNDİR.