Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Çalmak için en çok ugraştıgınız şarkı?

  • dexter_holland • 8 Ocak 2006 16:21 • #491411
    DaRKNeSS

    Pay the Man? Takdir ettim. En sevdiğim şarkılardan biridir. Ama onu Dexter gibi söyleyen yoktur herhalde.
    Neyse benimki Queen'den Bohemian Rhapsody.
Bu konunun tüm mesajları