-
The Offspring - pay the man
-
şu ana kadar öyle bir şarkıya rastlamadım
--------tweeder--------
-
DaRKNeSS
Can Kan - Yar Yar
DaRKNeSS
-
DaRKNeSS
Pay the Man? Takdir ettim. En sevdiğim şarkılardan biridir. Ama onu Dexter gibi söyleyen yoktur herhalde.
Neyse benimki Queen'den Bohemian Rhapsody.
-
DaRKNeSS
ben akdeniz aksamlari derim...
-
DaRKNeSS
ben şu an Sentenced - Cross my Heart and Hope to dye (dejenere Türkçe hatasından böyle yazdım :) ) çalışıyorum. Dead skin mask ta uğraşacağım bi eser ayrıca :)
-
DaRKNeSS
Pentagram dan sonsuz la ugraşıyorum ben de şu an
birazdan şikayete gelirler sesden :)
-
DaRKNeSS
tender surrender - vai
-
DaRKNeSS
aslında şarkıyı çıkarmaya ilk başlarken hepsi uğraştırıyor...bi yerden sonra tekrarladıkça kolaymış be diyorsun...
en azından bana böyle oluyor.
=)
-
DaRKNeSS
İşte bazen o tekrar süreci uzuyo.. uzuyo... uzuyo..
bi bakıyorum sabah olmuş
şekil a) :)