Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Çalmak için en çok ugraştıgınız şarkı?

  • sönmez • 8 Ocak 2006 03:16 • #491373
    The Offspring - pay the man
  • the_TW_named • 8 Ocak 2006 03:40 • #491374
    şu ana kadar öyle bir şarkıya rastlamadım



    --------tweeder--------
  • System666 • 8 Ocak 2006 14:39 • #491402
    DaRKNeSS

    Can Kan - Yar Yar



    DaRKNeSS
  • dexter_holland • 8 Ocak 2006 16:21 • #491411
    DaRKNeSS

    Pay the Man? Takdir ettim. En sevdiğim şarkılardan biridir. Ama onu Dexter gibi söyleyen yoktur herhalde.
    Neyse benimki Queen'den Bohemian Rhapsody.
  • miami_karpuzu • 8 Ocak 2006 18:22 • #491422
    DaRKNeSS

    ben akdeniz aksamlari derim...
  • LooP • 8 Ocak 2006 23:18 • #491452
    DaRKNeSS

    ben şu an Sentenced - Cross my Heart and Hope to dye (dejenere Türkçe hatasından böyle yazdım :) ) çalışıyorum. Dead skin mask ta uğraşacağım bi eser ayrıca :)
  • sönmez • 9 Ocak 2006 01:24 • #491459
    DaRKNeSS

    Pentagram dan sonsuz la ugraşıyorum ben de şu an
    birazdan şikayete gelirler sesden :)
  • bimilyon1 • 9 Ocak 2006 01:30 • #491461
    DaRKNeSS

    tender surrender - vai
  • ThErİoN • 9 Ocak 2006 03:00 • #491470
    DaRKNeSS

    aslında şarkıyı çıkarmaya ilk başlarken hepsi uğraştırıyor...bi yerden sonra tekrarladıkça kolaymış be diyorsun...
    en azından bana böyle oluyor.

    =)
  • sönmez • 9 Ocak 2006 03:54 • #491482
    DaRKNeSS

    İşte bazen o tekrar süreci uzuyo.. uzuyo... uzuyo..
    bi bakıyorum sabah olmuş
    şekil a) :)