Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Çalmak için en çok ugraştıgınız şarkı?

  • BlAcK BaSs • 22 Nisan 2006 21:20 • #497371
    master of puppetsın bassı ama calıcam tabi ki mutlaka
    ;) hehe
  • theoutsider • 23 Nisan 2006 07:08 • #497413
    victor wooten- norwegian wood
  • kayakurt • 2 Mayıs 2006 08:34 • #498008
    metallica metal milita nın solosu ama şimdi problem değil benim için
  • JackSparrow • 5 Mayıs 2006 07:54 • #498131
    Davulda : Death - Crystal Montain hatta yanına birde Dream Theater - Voices eklerim
    Gitar : Metallica - One / Nirvana - İn Bloom
    Bass : Cem Köksal - Set me Free / Blood on Blood
    Vokal : Manowar - Heavy Metal Daze / Nirvana - Smells like Teen Spirit / Metallica - One


    Müzik kariyerimi bir dönem geciktiren ama sonradan fark ettim ki bir o kadarda taşıyan parçalarmış..
  • noneimp • 5 Mayıs 2006 21:48 • #498165
    metallica-fade to black (james in akustik kısımları)
    slayer-seasons in the abys(sadece sololar)
    children of bodom-kissing the shadows(cok uğrastım ama sarkıdaki pinchler ve sweepler yedi bitirdi beni)
  • La Rocque • 6 Mayıs 2006 03:29 • #498179
    Tender surrender - steve vai..
  • cursed gem • 6 Mayıs 2006 19:17 • #498198
    iced earth-melancholy slayer-dead skin mask
  • dexter_holland • 6 Mayıs 2006 20:16 • #498200
    Herkes gitar mı çalıyor burada? =/
  • Mad_Slayer • 6 Mayıs 2006 22:47 • #498210
    2 sene önce fade to black ti, bitirmek için 2 ayımı vermiştim :D
  • gwen_b • 7 Mayıs 2006 21:50 • #498273
    baya bi süre önce pink floyd- the wall un solosu için bayağı kasmıştım sonunu getiremedim tabi bi süre sonra guitar pro karşısında artık sesleri alamıyodum=) bi daha da dokunmadım aa dur bi bakiyim gene ona ya=)