-
master of puppetsın bassı ama calıcam tabi ki mutlaka
;) hehe
-
victor wooten- norwegian wood
-
metallica metal milita nın solosu ama şimdi problem değil benim için
-
Davulda : Death - Crystal Montain hatta yanına birde Dream Theater - Voices eklerim
Gitar : Metallica - One / Nirvana - İn Bloom
Bass : Cem Köksal - Set me Free / Blood on Blood
Vokal : Manowar - Heavy Metal Daze / Nirvana - Smells like Teen Spirit / Metallica - One
Müzik kariyerimi bir dönem geciktiren ama sonradan fark ettim ki bir o kadarda taşıyan parçalarmış..
-
metallica-fade to black (james in akustik kısımları)
slayer-seasons in the abys(sadece sololar)
children of bodom-kissing the shadows(cok uğrastım ama sarkıdaki pinchler ve sweepler yedi bitirdi beni)
-
Tender surrender - steve vai..
-
iced earth-melancholy slayer-dead skin mask
-
Herkes gitar mı çalıyor burada? =/
-
2 sene önce fade to black ti, bitirmek için 2 ayımı vermiştim :D
-
baya bi süre önce pink floyd- the wall un solosu için bayağı kasmıştım sonunu getiremedim tabi bi süre sonra guitar pro karşısında artık sesleri alamıyodum=) bi daha da dokunmadım aa dur bi bakiyim gene ona ya=)