Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Çalmak için en çok ugraştıgınız şarkı?

  • noneimp • 5 Mayıs 2006 21:48 • #498165
    metallica-fade to black (james in akustik kısımları)
    slayer-seasons in the abys(sadece sololar)
    children of bodom-kissing the shadows(cok uğrastım ama sarkıdaki pinchler ve sweepler yedi bitirdi beni)
Bu konunun tüm mesajları