Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Çalmak için en çok ugraştıgınız şarkı?

  • gwen_b • 7 Mayıs 2006 21:50 • #498273
    baya bi süre önce pink floyd- the wall un solosu için bayağı kasmıştım sonunu getiremedim tabi bi süre sonra guitar pro karşısında artık sesleri alamıyodum=) bi daha da dokunmadım aa dur bi bakiyim gene ona ya=)
Bu konunun tüm mesajları