Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Çalmak için en çok ugraştıgınız şarkı?

  • gokhanator • 8 Mayıs 2006 09:40 • #498297
    Master of puppets aradaki solo çok zor
  • _obsCURE • 8 Mayıs 2006 15:33 • #498310
    Çalmak için en çok ugraştıgım şarkı

    Dream Theater - A Change Of Seasons
  • missobua • 14 Mayıs 2006 23:03 • #498733
    STAMITZ
    Konzert B - Dur
    lanetli bişi :) obua için
  • fluid • 15 Mayıs 2006 10:04 • #498740
    (Dream Theater-Erotomania.. her yeri tamam da o sonunda kopuyo ya,olmuyo arkadaş orası.yüz kere denedim ama tam olmadı...)

    amcam orada bi tele basmıyor (DT-erotomania) ancak ve ancak o kadar hızlı çalıyormuş ki ki biz o teli de çalıyor gibi duyuyormuşuz. Petrucci abimizin bizzat kendi açıklaması
  • ytSe_JaM • 17 Mayıs 2006 22:14 • #498954
    Çalmak için en çok ugraştıgım şarkı

    dream theater ın home solosu -klavyede-
  • JimiExperience • 18 Mayıs 2006 01:36 • #498981
    carlos santana-Europa..
  • Duyulmaz • 18 Mayıs 2006 13:17 • #499003
    Red Hot dan Aeroplane bass ları zor
  • whyhione • 18 Mayıs 2006 14:33 • #499012
    dream theater ın home solosu ve take the time solosu ayrıca dance of eternity piano solosu da zor gelmişti ama kolaymış:) -klavye.
  • rock u-fuck • 6 Haziran 2006 00:09 • #500624
  • SONofJACKASS • 6 Haziran 2006 02:12 • #500628
    home

    dream theater-home uğraşmaktayım