Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Çalmak için en çok ugraştıgınız şarkı?

  • fluid • 15 Mayıs 2006 10:04 • #498740
    (Dream Theater-Erotomania.. her yeri tamam da o sonunda kopuyo ya,olmuyo arkadaş orası.yüz kere denedim ama tam olmadı...)

    amcam orada bi tele basmıyor (DT-erotomania) ancak ve ancak o kadar hızlı çalıyormuş ki ki biz o teli de çalıyor gibi duyuyormuşuz. Petrucci abimizin bizzat kendi açıklaması
Bu konunun tüm mesajları