(Dream Theater-Erotomania.. her yeri tamam da o sonunda kopuyo ya,olmuyo arkadaş orası.yüz kere denedim ama tam olmadı...)
amcam orada bi tele basmıyor (DT-erotomania) ancak ve ancak o kadar hızlı çalıyormuş ki ki biz o teli de çalıyor gibi duyuyormuşuz. Petrucci abimizin bizzat kendi açıklaması