Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Çalmak için en çok ugraştıgınız şarkı?

  • elanvital • 20 Nisan 2006 18:20 • #497255
    led zeppelin - tea for one
  • ahmetabisi • 20 Nisan 2006 20:15 • #497265
    tren gelir hoş gelir :D hiç bir yalanım yok ilk calmam için kursta verilen parca calamamıstım cok kompleks ti:D
  • ScHiZo_1896 • 21 Nisan 2006 01:51 • #497282
    The Man Who Sold The World..İlk başladığım zaman ne çalışmıştım bu şarkıya be, sonra rüyalarımda ezbere çalar oldum tabi..

    Bi de Nothing Else Matters'a deli gibi çalışmıştım zamanında..
  • Lucifer77 • 21 Nisan 2006 15:20 • #497287
    Children of bodom..In your face..ı ıhh..cok zor..olmicakkk...
  • kosecki • 21 Nisan 2006 15:27 • #497289
    kurt cobain'in daha gun yuzune cıkmamıs bi bestesini,gizlice bos olarak duran evine girip calmak isterdim..
  • enfexionell • 21 Nisan 2006 17:11 • #497293
    ...
    şu ana kadar hiç bi parçayı çalmaya çalışmadım , gerçi gitar da var elimde acayip kaliteli bişey ama böyle müzikal yeteneklerim yok... sadece banyoda şarkı söylemek haricinde tabbi.. = )

    ...
  • semsemo • 21 Nisan 2006 21:31 • #497302
    territory'nin başındaki davul solosunu çıkamak için baya uğraşmıştım valla.Ama oldu sonunda.
  • rhoads • 22 Nisan 2006 14:24 • #497333
    nihat doğan - Allahına gurban
  • karasa • 22 Nisan 2006 19:28 • #497347
    DaRKNeSS

    mudvayne-dig
  • hesil • 22 Nisan 2006 21:02 • #497370
    :@