-
led zeppelin - tea for one
-
tren gelir hoş gelir :D hiç bir yalanım yok ilk calmam için kursta verilen parca calamamıstım cok kompleks ti:D
-
The Man Who Sold The World..İlk başladığım zaman ne çalışmıştım bu şarkıya be, sonra rüyalarımda ezbere çalar oldum tabi..
Bi de Nothing Else Matters'a deli gibi çalışmıştım zamanında..
-
Children of bodom..In your face..ı ıhh..cok zor..olmicakkk...
-
kurt cobain'in daha gun yuzune cıkmamıs bi bestesini,gizlice bos olarak duran evine girip calmak isterdim..
-
...
şu ana kadar hiç bi parçayı çalmaya çalışmadım , gerçi gitar da var elimde acayip kaliteli bişey ama böyle müzikal yeteneklerim yok... sadece banyoda şarkı söylemek haricinde tabbi.. = )
...
-
territory'nin başındaki davul solosunu çıkamak için baya uğraşmıştım valla.Ama oldu sonunda.
-
nihat doğan - Allahına gurban
-
DaRKNeSS
mudvayne-dig
-
:@