Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Çalmak için en çok ugraştıgınız şarkı?

  • ScHiZo_1896 • 21 Nisan 2006 01:51 • #497282
    The Man Who Sold The World..İlk başladığım zaman ne çalışmıştım bu şarkıya be, sonra rüyalarımda ezbere çalar oldum tabi..

    Bi de Nothing Else Matters'a deli gibi çalışmıştım zamanında..
Bu konunun tüm mesajları