Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bestelerin noterden tastiği nasıl oluyor?

  • amondra • 8 Ocak 2006 21:04 • #491434
    Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum.Besteleri noterden onaylatma işi nasıl oluyor?Benim bir grubum var ve bestelerimizi noterden onaylatmak istiyoruz.9-10 tane bestemiz var.Bu işi nasıl yapabiliriz.Bu işlem için yaklaşık olarak ne kadar bir ücret talep ediyorlar?Ücret şarkı başına mı alınıyor yoksa yapılan işlem için mi ücret alınıyor?Beni bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim.
Bu konunun tüm mesajları