Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum.Besteleri noterden onaylatma işi nasıl oluyor?Benim bir grubum var ve bestelerimizi noterden onaylatmak istiyoruz.9-10 tane bestemiz var.Bu işi nasıl yapabiliriz.Bu işlem için yaklaşık olarak ne kadar bir ücret talep ediyorlar?Ücret şarkı başına mı alınıyor yoksa yapılan işlem için mi ücret alınıyor?Beni bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim.