Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bestelerin noterden tastiği nasıl oluyor?

  • amondra • 8 Ocak 2006 21:04 • #491434
    Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum.Besteleri noterden onaylatma işi nasıl oluyor?Benim bir grubum var ve bestelerimizi noterden onaylatmak istiyoruz.9-10 tane bestemiz var.Bu işi nasıl yapabiliriz.Bu işlem için yaklaşık olarak ne kadar bir ücret talep ediyorlar?Ücret şarkı başına mı alınıyor yoksa yapılan işlem için mi ücret alınıyor?Beni bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim.
  • dexter_holland • 8 Ocak 2006 22:02 • #491442
    Noterden onaylatmıyorsun. Gidiyorsun bir patent bürosuna ve patentini alıyorsun. =)
  • amondra • 8 Ocak 2006 22:25 • #491444
    Bu işlem için yaklaşık ne kadar bir ücret alıyorlar peki?
  • dexter_holland • 8 Ocak 2006 23:05 • #491450
    Valla bilemiyorum. Benim babam da patent vekili ama şarkıları yapmıyor. Sadece patent ücreti 200-300 arası birşey. Tabii bir de yapım ücreti alıyorlar herhalde.