Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bestelerin noterden tastiği nasıl oluyor?

  • dexter_holland • 8 Ocak 2006 23:05 • #491450
    Valla bilemiyorum. Benim babam da patent vekili ama şarkıları yapmıyor. Sadece patent ücreti 200-300 arası birşey. Tabii bir de yapım ücreti alıyorlar herhalde.
Bu konunun tüm mesajları