E, sen de kafayı nefrete takmışın o zaman? Nefret dolu bi sürü metal şarkısı vardır. Ama kasmamak lazım, her duygu şarkılarda yansıtılabilir. Önemli olan o duygunun nasıl ifade edildiği. Mesela rapteki "bırbırbırıbrır- cır-cır-cır, vıdı vdıdı vij-civ-cuv" şeklindeki turntable+çok konuşan mongollar bana hitap etmiyor. Tabi aşk şarkısı derken "şarkı söyleyen popo"ların çıkıp "ben seni terk ettim, şapa oturdun-kıçıma kına yakıcam" şeklindeki klişe şarkları kastediyosan onları takma bile.