Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce şuan en gözde müzik tarzı ne rap mi?

  • KOLA punk rock • 9 Ocak 2006 21:42 • #491535
    şuaralar nereye baksam rap müzik duyuyorum sokakta reklamlarda filmlerde gazetelerde internette forumlarda sizce şuaralar en gözde müzik tarzı rap mi ?
  • rickenbacker • 9 Ocak 2006 22:05 • #491537
    en piyasa müzik tarzı rap... rap deyince aklıma cem karaca nın raptiye rap rap ı geldi :)
  • Nofx • 10 Ocak 2006 01:28 • #491560
    Number one'a bakarsak tabi rap görürüz..Hiç televizyona bakmazsak bişey görmeyiz..Garaja bakarsak ise ezik görürüz...!!!!!!1
  • the_TW_named • 10 Ocak 2006 01:32 • #491562
    çünkü kolay olan1 yapmak zor olan1 yapmaktan daha kolay





    --------tweeder--------
  • garajcıl • 10 Ocak 2006 01:34 • #491564
    ne rapi ya ben bi bok görmüyorum gerçi tv izlemeyeli aylar oldu zaten türkçe müzikte dinlemiyorum öyle işte






    eheueheeee ...
  • -TormentoR- • 10 Ocak 2006 01:55 • #491566
    her zaman en gözde müzik poptur.
  • rickenbacker • 10 Ocak 2006 10:40 • #491576
    rap bir zamanlar kendi isyan ettiği şeylere şimdi kendisi ayak uyduruyor ... kısacası ayağa düşmüş bir ses birlikteliği (dikkat müzik demiyorum :D)
  • REaDinGMyeYEs • 10 Ocak 2006 14:24 • #491587
    anlamadigim sey..

    rapten neden bu kadar nefret ediyorsunuz?

    diger tur (pop, rock, metal, arabesk vb.)sarkilarda hep ask hep ask hep ask kusucam artik ya hep aldatilmis insanlar stem dolu parcalar..
    hayat asktan ibaret degildir

    rap insanlara nefreti ve bastaki hak yiyenlere hainlere zalimlere laf sokmayi bilen ve kimseninde karisamayacagi bi tarzdir..

    sevmeyenlere zorla sevdiremem amaaaa
    assagilamaya gelince duur :)

    <Mc Meltem>
  • da hui • 10 Ocak 2006 18:42 • #491613
    anlamadigim sey..

    E, sen de kafayı nefrete takmışın o zaman? Nefret dolu bi sürü metal şarkısı vardır. Ama kasmamak lazım, her duygu şarkılarda yansıtılabilir. Önemli olan o duygunun nasıl ifade edildiği. Mesela rapteki "bırbırbırıbrır- cır-cır-cır, vıdı vdıdı vij-civ-cuv" şeklindeki turntable+çok konuşan mongollar bana hitap etmiyor. Tabi aşk şarkısı derken "şarkı söyleyen popo"ların çıkıp "ben seni terk ettim, şapa oturdun-kıçıma kına yakıcam" şeklindeki klişe şarkları kastediyosan onları takma bile.
  • dawulcu15 • 11 Ocak 2006 02:26 • #491647
    ya bence herzaman için pop müzik en gözde müzik tarzıdır ama bizim gönlümüzde grunge music 4eva