rapçiler gibi "biz en iyiyiz,kralız" derdinde olan belki de tek metal grubu.bu yüzden benim için en kötüsüdür.kendini beğenmiş tavırları,şarkı sözleri çok itici.ayrıca rock the nations taki cem köksal la ilgili olayda da haksızdı bunlar.kısaca şöyle söyliyim,bu adamlar manowar 5 dk. bile geç çıkamaz diyip cem köksala soundcheck yapma imkanı tanımamışlardı.hatta cem köksal'ın şarkısı da yarıda kesilmişti.ama sıralamada manowar ve cem köksal arasındaki gorefast 45 dk. soundchecklerini yapmıştı.bu davranışlarıyla "poser" lığın allahını yapmışlardır bence.halbuki şarkılarında "whimps and posers,leave the hall" derler.