Bence hayır.Çünkü yapılan müzikleri kulağınla duyuyorsun notaları istediğin gibi yazarsın.müzik akılda başlar.ünlü besteciler bile saatlerce binlerce nota çalarak akılda tutup iyice çaldıktan sonra onu notasyon yaparlar.Marty friedman'ı tanıyorsanız o öyle diyor.Kendisine nota bilmediğim için bizzat bu soruyu sitesinde sormuştum ve cevabını bana bu şekilde vermişti.